tisdag 1 juni 2010

Julafton

Jag vill lägga min fina bild någonstans. Jag är ofta för lat för att ta bilder, vilket är en skam. Men nyligen har jag tagit en bild av en katt utan svans.

Gud! Det är så varmt ute, jag känner nog hur en fet person måste känna hela tiden. Jag gillar att alla feta människor får svettiga halsar bara de går uppför en trappa. Det är så varmt att ett företag i Stockholm har beslutat att börja sprida ordet om julen. Det kommer att kyla ner hela sommaren! Julgranar till försäljning på den första gården åt vänster. Du bör gå ner dit så snart som möjligt, du vill väl inte att de ska sälja slut. Kom ihåg vad som hände förra året? Nej, inte heller. Så, om någon läser detta

(Om ni vi se katten får ni markera och klippa ut sen får ni klistra in den i sökrutan eller va de heter, jag är fortfarande för korkad för att länka lr bara lägga in bilden det blir typ error och jag orkar inte hålla på och fixa med det nu)

http://www.facebook.com/photo.php?pid=30122730&id=1541223308


På tal om Hitler och Charlie Chaplin ... Titta på den här lilla rackaren! Han har en mustasch för att dö för!
Vi har varit åtnjuter hans företag för ett par veckor nu. Jag tror att han vill vara min bästa vän. Jag såg honom i skogen med en kompis, han var bara nonchalant och ville sitta, så jag beslöt att göra några dumma ljud åt honom. Detta, skrämde bort honom naturligtvis. Men nästa morgon vaknade jag för att finna att han hade lämnat mig en död fågel ! Jag hade en härlig frukost den morgonen.Jag döpte honom till Henrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar