måndag 31 maj 2010

Dagen jag dygnade

Jag måste berätta en sak till mina kära fans (jag har fortfarande 0 besökare hehe).Förra helgen skulle jag och några andra sova över hos en killkompis (låter lite gay men det är det inte)vi kollade på The Shining men det kan jag inte berätta om för jag gömde mej under bordet. I alla fall jag och två andra bestämde oss för att dygna så vi gick till dirtbanan och cyklade lite tills vi kom på ideen att åka till käppala och hoppa studsmatta, det var ganska god stämning vi ringde och väckte några bara för att jävlas och hoppade studsmatta till 10 på morgonen vi började bli lite trötta så vi beslutade oss för att se skräckfilm. Mitt i filmen ställde jag mig upp och en kille frågade mej om jag skulle sova eller om jag skulle titta klart på filmen. Naturligtvis ignorerade jag honom sen somnade jag och efter en stund vaknade jag av VA FAN HÅLLER DU PÅ ME FRANK jag vaknade i duschen naken. Jag skämdes lite. Det kändes så sjukt konstigt efter jag dygnade hela dagen var typ konstig och suddig så mitt råd till alla mina 0 läsare är att om man ska dygna måste man dricka redbull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar