tisdag 8 juni 2010

Facebook

Det finns fem olika sorter av facebook användare.
Den ena är en sån där riktig tråkmåns som försöker vara fyndig och rolig som lägger upp inlägg som "Jag: Ånej, min Iphone är helt död! Den svarar inte!
Siri: Han kanske har fått solsting haha!!..." gud vilket otroligt dåligt skämt, helt värdelöst.Om nån läser detta så är det helt otroligt.Snälla sluta slösa din tid på sån idioti!!!.
Den andra, den besvärade jobbige jäveln som alltid klagar dom skriver inlägg som "ASSÅ FRAANK! va e ditt probleem? du måste uppdatera din blooooooooggg!!!" eller " du har inte uppdaterat din blogg på flera dagar!!!!!!!!!!!". Förlåt mej för att jag har ett liv!.
Den tredje brukar skriva ointressanta saker på sin logg som t:ex "idag åt jag sushi" och sen lägger ut en bild på sej själv som visar hur man tuggar och sväljer", "idag var jag ute och cyklade ,sen gick jag hem ,sen kollade jag på en film ,sen gick jag på toa... ÅÅÅÅH GUD KÄFTEN!!!!! Den fjärde älskar att skrika ut saker som folk redan vet "SOMMARLOV IMORRN!♥" det är väl onödigt att skriva att det är sommarlov imorgonn som om man hade missat det!!Den femte är den som vill reta folk för att dom har bättre betyg än an andra och för att få folk att begå själmord."MVG på novellen! :P" ok tack för att du gjorde min dag deppig. (själv har man ju g-)





SKÄRP ER #%&¤#%&#*!!!!

3 kommentarer: